środa, 19 grudnia 2012

dzień 276.

Wróciłam późnym popołudniem do domu ze skrzydłami anielskimi i aureolą w rękach. Za sobą miałam jasełka przedpołudniowe u Józka, jasełka popołudniowe u Stasia, załatwianie spraw dotyczących stypendium artystycznego, o które staram się dla Józka. To był dzień pełen wrażeń i na pewno opiszę to jeszcze na blogu. Na razie chcę się podzielić z Wami pewną wiadomością. Otóż, gdy w końcu dotarłam do domu, byłam po prostu zmęczona. Od razu schowałam skrzydła zdobiące plecy moich chłopców podczas dwóch przedstawień. Umieściłam je na najwyższej półce, tak, żeby nikomu nie przyszła do głowy zabawa w skakanie z łóżek piętrowych z piórami na plecach. Potem z kubkiem herbaty usiadłam przed laptopem i zajrzałam do komentarzy na blogu. Czytam i czytam, a tam  - gratulacje! Chyba tylko moim zmęczeniem mogę wytłumaczyć fakt, że nie zrozumiałam, o co chodzi. Myślałam, że Wasza radość dotyczy mojego postu... Przeczytałam go jeszcze raz, ale nie wywołał moich większych emocji. W takim razie zajrzałam do skrzynki pocztowej i przeczytałam wiadomość od Fundacji "Promyk słońca":
"Z ogromną przyjemnością informujemy, że Decyzją Kapituły Fundacji „Promyk Słońca” blog Autyzm dzień po dniu otrzymał wyróżnienie w konkursie blogów w ramach kampanii społecznej „Na jednym wózku”. Serdecznie gratulujemy! Wkrótce powiadomimy Państwa o terminie uroczystego wręczenia nagród." 
Więcej o rozstrzygnięciu konkursu na stronie Fundacji.
To moja pierwsza nagroda - w dodatku pieniężna, a więc będą dodatkowe pieniądze na wystawę Józka prac, którą planuję w przyszłym roku.
Dziękuję wszystkim tym, którzy głosowali codziennie na mój blog. 
Tak bardzo się cieszę!

38 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ! To wspaniale, że dostaliście wyróżnienie :) Cieszę się razem z wami i czekam na wystawę Józkowych prac...Chociaż zapewne nie zobaczę jej na żywo to i tak ucieszyłaby mnie fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawa - jeśli wszystko uda się - w przyszłym roku, może w kwietniu. Opisy będą na pewno. Dzięki!

      Usuń
  2. To wielka radość, wyróżnienie wcale mnie nie zaskoczyło, choć po cichutku liczyłam na jedną z głównych nagród.
    Gratuluję Bogusi, Józkowi i całej dzielnej Rodzinie!
    Elżbieta Kojtek, mama Krzysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najwięcej głosów internautów zdobył blog o Mai Kropiwnickiej.
      Zebrana Kapituła Fundacji przyznała cztery równorzędne nagrody: blog o King Kongu, o dzielnym Franku, o Preclu, o Franusiu walczącym z Potworzastym.
      I pięć wyróżnień:
      - Zoszka radoszka
      - autyzm dzień po dniu
      - Ignacówka
      - pokochajcie Kubusia
      - ja i mój brat
      Bardzo dziękuję za Twój głos wsparcia!

      Usuń
  3. Za Elą i Justyną- GRATULUJĘ- wystawa Józia coraz bliżej, teraz czas na Twoją książkę- nawet Promyk Słońca- docenił Twoje tak ciepłe i składne ;-) pisanie
    Dziękuję że jesteście i GRATULUJĘ rónież tego wsparcia finansowego
    Brawo :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - mam w planach spakowanie w wakacje obrazów Józka, przyjechanie do Was i zrobienie u Was w Waszym stowarzyszeniu wystawy. Co Ty na to?

      Usuń
  4. i ja licze na fotorelację, serdeczne gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wystawy jeszcze trochę czasu - na pewno wpadniecie, a jak nie to spakujemy obrazy i przyjedziemy do Was!

      Usuń
  5. ojciec.karmiacy19 grudnia 2012 20:41

    Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki - cieszę się bardzo z Waszej wygranej - bardzo!

      Usuń
  6. Wielkie gratulacje :) Cieszę się ogromnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! jak ja dzisiaj zasnę????

      Usuń
    2. Witam,po przeczytaniu pierwszego zdania Twojego dzisiejszego wpisu wyobraziłam sobie Ciebie z tymi skrzydłami,tak jakby ktoś podciął Ci skrzydła z zabrał aureolę -Bogusiu nie daj sobie podcinać skrzydeł,ROZWIJAJ JE!! WZNOŚ SIĘ !! PISZ!! ORGANIZUJ WYSTAWĘ PRAC JÓZKA!! Mam nadzieję,że to wyróżnienie będzie początkiem całej lawiny różnego rodzaju nagród:)Cieszę się razem z Wami:) Serdecznie GRATULUJĘ :W:

      Usuń
    3. Józio do dzisiejszego stroju anioła zażyczył sobie harfy, ale dał się przekonać, że nie jest ona tak bardzo potrzebna aniołowi. Dlatego wracałam tylko ze skrzydłami i aureolą...
      Skrzydeł to Wy mi dodaliście!

      Usuń
  7. Zacytuję Cię dokładnie:"Myślalam,że wasza radość dotyczy mojego postu...".No masz!Jasne! Kazdego!!!
    Toż jak każdy Twój post czytam to przez ten moment jakbym u Was była:)Ja bywam na kawie u p.Budnych:)
    To,że dodajesz skrzydeł innym mamom-to wiesz,mam nadzieję:)
    Ponawiam gratulacje i bardzo się cieszę,że ruszy stypendium!Tych moich "cieszę" się jest więcej,ale to jest Twój blog,nie mogę tu wypisywac więcej niż Ty:)))Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisz, pisz, widzisz, jak ja lubię te Twoje komentarze.
      Stypendium to jeszcze niewiadoma, ale wystawę i tak trzeba zrobić!
      objazdową - po znajomych w Polsce

      Usuń
  8. Bogusiu, tak sie cieszę, ze otrzymaliscie to wyróżnienie:) A radośc moja jest tym większa, ze jest szansa na to, że niedługo sie poznamy!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia. Mam nadzieję, że do zobaczenia na Gali.

    OdpowiedzUsuń
  10. :)Jeszcze raz gratulacje, bo faktycznie mogło wyjść, że gratulacje dotyczyły postu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha tak to czasami moje zmęczenie bokiem mi wychodzi

      Usuń
  11. Gratulacje Bogusiu :) Baaardzo się cieszę z wyróżnienia dla Józiowego bloga - jest w pełni zasłużona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. a ja Was podziwiam - zmobilizowaliście tak wiele osób do głosowania - brawo!

      Usuń
  13. Ja też z głębi serca gratuluję Wam wyróżnienia dla Jóźkowego bloga. Cieplutko pozdrawiam cała rodzinę.Cieszę się, że poznałam dzięki konkursowi Wasz blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie spodziewałam się tego, że tak fajnie między blogami stworzą się więzi - to jest duży plus tego konkursu. Dziękuję!

      Usuń
  14. Czułam w kościach, że się uda :D Po cichu na to liczyłam :D

    Serdeczne gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byliśmy na 18 miejscu w rankingu głosów oddawanych na blog - i to mnie cieszyło - a tu nagle taka decyzja Kapituły Fundacji i wyróżnienie dla nas - hip hip hura!

      Usuń
  15. Bardzo ale to bardzo się cieszę:) i gratuluję:) Wyróżnienie absolutnie zasłużone:)
    Cieszę się, że kapituła czytała blogi:)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! czuję się doceniona - bardzo!

      Usuń
  16. Wcale się nie dziwię i oczywiście gratuluję;-)! Przy okazji życzę zdrowych i radosnych Świąt! - Gosia, mama Paulinki i Gabrysi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla Was - wzajemnie! dziękuję bardzo!

      Usuń
  17. Głosowałam codziennie i codziennie nadal będę blog odwiedzać. Uwielbiam czytać o Waszej Rodzinie! Uściski i gratulacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dopiero teraz się dowiaduję???? Taki fan???

      Usuń
    2. Pewnie, że fan! Wierny, tylko może ciut nieśmiały ;-)

      Usuń
  18. ja juz i u king kongow i na fb przeczytalam, o waszym wyroznieniu, ale czasu najzwyczajniej w swiecie nie mialam , by glosno wym pogratulowac :-) i ja sie nie dziwie , bo tez glosowalam (prawie) codziennie - ciesze sie razem z toba bogusiu:-)))) gratulacje:-)

    OdpowiedzUsuń