piątek, 7 grudnia 2012

dzień 264.

Wystukuję na klawiaturze "dzień 264" i widzę, że mój laptop kolejnego dnia już nie zniesie. Coś z nim się dzieje i na pewno wymaga to fachowej oceny i ewentualnej naprawy. Przepraszam Was za opóźnienia, zaległe posty będę pisać, gdy tylko będę miała taką możliwość.
Dziś tylko wklejam rysunek Józka, dokończenie tego, co rysował wczoraj. Jak zawsze wchodzi w temat całym sobą: rysując samoloty wygląda jak prawdziwy pasjonat tego tematu. Z nosem w książce przygląda się każdemu szczegółowi ilustracji. Przed sobą ma włączony komputer. Coś czasem dorysowuje na swoim rysunku z samolotami, potem poprawia na drugim, tym z wynalazkami. Potem znów czyta. Szuka w internecie informacji, czegoś, co jeszcze będzie chciał narysować. Patrzę na niego i myślę o tym, że moje marzenie, żeby zobaczyć jego prace w większym formacie może w końcu spełni się. Jestem w trakcie starania się o stypendium artystyczne dla Józka. Do wniosku dołączę oczywiście Wasze opinie, tyle razy pojawiające się na blogu. Właściwie gdyby nie Wasze komentarze nigdy nie pomyślałabym o wystawie jego prac. Józek rysował, my wydawaliśmy okrzyki zachwytu stojąc nad nim, ale cóż my - jesteśmy tylko rodzicami - mało obiektywnymi w dodatku. Odzew z Waszej strony - od pierwszego rysunku - był dla mnie inspirujący. Następne jego rysunki i znów - Wasze zainteresowanie. Nieraz padły głosy, żeby gdzieś pokazać to wszystko, brakowało mi jednak funduszy. Jeśli mój wniosek przejdzie, zaproszę Was na wystawę!
Dość już słów, laptop szumi niepokojąco, jeszcze tylko rysunki:





 

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki i uwierz Józek rysuje fantastycznie i do tego precyzyjnie w programie , w którym to wcale łatwe nie jest.
    Lapek nie psuj się, masz działać
    Dobrej nocy dla Was

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laptop już w naprawie! Będę pisać w miarę możliwości.

      Usuń
  2. SUPER!!! Czekam na wystawę :W:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W., piszę już wniosek, mam pewien pomysł na tę wystawę, ale o tym już niedługo.

      Usuń
  3. Fantastyczne te rysunki, warto żeby Józek mógł się dalej rozwijać w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo o takie Wasze wsparcie mi chodzi - dzięki za te głosy

      Usuń