piątek, 10 sierpnia 2012

dzień 145.



- a może na wakacje pojedziemy na poszukiwanie skarbu? - zapytał mnie dziś Józek.
Zgodziłam się nie wiedząc, że za godzinę Ela znajdzie się w szpitalu. Tak bardzo się cieszyliśmy na urlop Jarka, od rana wszyscy mieliśmy być razem w domu. Na razie zmieniamy się z Jarkiem na twardym krześle szpitalnym. Malutka jest pod kroplówką, ale jej stan jest dobry. Prawdopodobnie nasz urlop szpitalny przedłuży się do wtorku...
Gdy wróciłam do domu, chłopcy w szale zabawy dostarczyli mi niezwykłego widowiska. Józek, rozeźlony na Jaśka, złapał za miskę, nalał do niej wody do pełna i oblał Jaśka, ściany oraz podłogę.
Jedyny plus, jaki widzę w tej sytuacji, to umyta podłoga...
Kochani, pędzę do Eli i pojawię się niebawem, zgodnie z priorytetami...

13 komentarzy:

  1. jej! co sie stalo? zycze Eli duuuuzo zdrowia,i jak najszybszego powrotu do zdrowia, a dla was sily i wytrwalosci!!!
    trzymam kciuki, wszystko bedzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) mialo byc jak najszybszego powrotu do domu , oczywiscie , jeszcze raz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za życzenia, nie mogłam się oprzeć, żeby nie zajrzeć do komputera, gdy wróciłam z nocnej zmiany. W szpitalu godzinami nie mam z kim rozmawiać, to chociaż na blogu dobre dusze...

      Usuń
  3. Ela,zdrowiej szybciutko,Trzymajcie Się -Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elę ucałuję w sam czubek główki od Ciebie

      Usuń
    2. Ha!Dzięki.Ja caluje dzieciaczki (duze tez) w czółko.Małgorzata

      Usuń
  4. Zdrówka, zdrówka, cierpliwości, wytrwałości i choć kilku chwil prawdziwego wypoczynku, Eluni zdróweczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,siły dla Ciebie i Jarka,dużo zdrowia dla Eluni i jak najszybszego powrotu do domu :W:

      Usuń
    2. dzięki kochani, z odpoczynkiem poczekamy chyba do końca urlopu hahaha

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Najprawdopodobniej.Na dodatek Elusia jest uczulona na sierść i każdy kontakt z alergenem ma dla niej przykre konsekwencje.Wystarczy,że otrze się o kogoś,kto trzymał na ręce chomika lub świnkę a nie umył sie porządnie.

      Usuń
    2. dzięki Wam wszystkim za dobre słowa, rzeczywiście Elcia nieraz z powodu alergii miała już duże problemy, tym razem jej ciekawość świata ją załatwiła: ma zatrucie pokarmowe

      Usuń